Χιούμορ και Προωθητικές Ενέργειες από την Χόφενχαϊμ
Χιούμορ και Προωθητικές Ενέργειες από την Χόφενχαϊμ
Όταν η τύχη δεν είναι με το μέρος σου, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα πειράγματα. Αυτό φαίνεται να σκέφτεται η Χόφενχαϊμ πριν τον αγώνα με τη Λειψία, καθώς επιλέγει να αυτοσαρκαστεί.
Ο αγώνας με τη Λειψία προωθείται ως το "Unbeliebtico", σε αντίθεση με το πολυαναμενόμενο Clásico μεταξύ Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα. Η PreZero Arena στη Σίνσχαϊμ αναμένεται να έχει λιγοστούς θεατές αυτό το Σαββατοκύριακο.
Για να προσελκύσει περισσότερους θεατές, η Χόφενχαϊμ εντείνει τις προωθητικές της ενέργειες, ακόμη και εις βάρος της επίσης όχι τόσο δημοφιλούς Λειψίας.
Αυτή η προσέγγιση PR μπορεί να είναι επιτυχής, όπως έδειξε η εμπειρία της Χόφενχαϊμ την περασμένη εβδομάδα πριν τον αγώνα με τη Βόλφσμπουργκ.
Αν αυτή η επικοινωνιακή κίνηση θα αποδώσει ξανά, θα το μάθουμε το Σάββατο. Για σύγκριση, στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα της Χόφενχαϊμ με τη Λειψία, καταμετρήθηκαν 28,023 θεατές.
Συμπέρασμα
Σχετικά Άρθρα